Nuffnang Ads

Tuesday, April 03, 2012

Penantian Satu Penyeksaan

Acik Rasa... nak kongsi dengan anda apa yang achieq tengah rasa sekarang ni. Pernah dengar "Penantian itu satu Penyeksaan" ?? pernah ? tak pernah ? sure pernah punya.

Macam-macam jenis penantian dan macam-macam penyeksaan yang kita hadapi. Ada anak2 yang menanti keputusan peperiksaan yang sangatlah lama untuk diumumkan. Ada yang menanti anak-anak di rantauan pulang ke kampung (esp masa cuti sekolah dan musim raya atau cuti khas yang panjang). Ada tunangan yang menanti untuk disatukan. Ada orang pencen menanti hari pencen keluar , ada pulak yang menanti hari gaji, apa sajalah . pada yang sabar, alhamdulillah . tapi yang tak sabar atau kurang sabar memang agak mencabar.

Bagi achieq, benda yang achieq tunggu ni memanglah setahun sekali. Cik BonBon nama diberi. HA! yang ini memang senantiasa ditunggu dan dirindui. Kenapa Cik Bonbon lama sangat nak muncul. Anak2 pun dah lama merinduinya sebab masa ni saja mereka boleh minta toys yang diidam-idamkan. Apart of happiness for some people. Let it be coz some people choose to have happiness in many ways. right ? Like I said, for me Ms Bonbon can make people happy ;). Tengoklah topic Bro, we are talking about Bonbon isnt it. we are not talking about other things okay.

Mr Income Tax pun tengah menunggu utk dibayar, jadik pusing pusing Company tolong bayorkan, bolehlah tu. semoga Allah Taala memudahkan segala urusan achieq. InsyaAllah.

1 comment:

Mimy Hamid said...

bon bon akak superb...heheh kami TM boleh la rezeki jugakk..menunggu jugak..bila april**