Nuffnang Ads

Monday, March 19, 2012

somehow i schedule this post tak kluar rupanya. lambat sikit keluar.

ACIK RASA ....x bape nak suka achieq punya blog ni ditukar setting viewnya. ntah achieq tak pernah tuko pun. naik keliru nak fahamkannya. 

oklah nak bg pendapat achieq untuk  RMxxx utk satu tugas. 

Wah wah sangat bagus permintaan kwn sebelah ye. sangat tamak pada pendapat achieq. Tidakkah pernah dema dema yg sepatutnya kasihani orang-orang yang sentiasa di tindas oleh kwn sebelah ini. Bagilah 10 tugas pun dan satu harga itu , kalau memang dah tak berapa nak reti buat kerja habuk pun tara. 

eloklah majikan2 buat nursery kat office ye. atau pun jabatan kebajikan upkan sikit image nursery2 tempatan. legalkan nursery mereka. rangkakan latihan2 yang menafaat utk owner2 dan pekerja nursery. apalah susah sangat. daripada kita memeningkan kepala kita dgn org2 sebelah eloklah kita beri latihan pada yg berkenaan untuk menaiktarafkan taska taska yang ada di Malaysia nih. Yang pandai org kita juga nanti dan boleh menaiktaraf pihak2 taska. daripada  org sebelah yang tak tahu di untung dan bersyukur hendaknya. 

Sabar sabar achieq. bukan nak melawan atau mengutuk . hanya my 2 cents. achieq tetaplah jugak menjadi bibik dirumah sendiri. ahaks. walaubagaimanapun, hanya Allah s.w.t saja yang maha mengetahui. Working mothers kena lebih bersemangat. Girls Power!

Wassalam

3 comments:

Mimy Hamid said...

yer kak sy selalu baca tau..tp tak appear pun new post....

TM ada taska kat bawah tu tp tak konpiden nak hantar Fayel kecik lg..tunggu dah besar sikit la

Al-Manar said...

Eloklah disuarakan perasaan tidak ouas hati dan cadangan seperti posting ini. Isteri isteri YB patut jaqdikan satuy matalamat mengembangkan pusat 'child care' secara baru yand teratur. Ramai lepasan SPM dikampong2 yang menganggor. Kalau beri 700rm dan tempat tinggal ramai yang ingin. Sementara mereka sendiri diberi tuition untuk kemunkinan melaanjut pelajaran ketingkat diploma dll.

Achieq said...

Setuju dengan pendapat pak cik