Nuffnang Ads

Friday, July 20, 2012


ACIK RASA ....seronok. Ramadhan datang lagi.

Sebelum tu Maaf Zahir batin sekiranya ada terkasar bahasa , terkutuk, termarah dan segala mala ter dalam blog ni. ampun .

Bulan July (walaupun dah nak abis ) adalah hari istimewa pada achieq, 6th July is my wedding anniversary . 12th July is my birthday . Alhamdulillah , Allah swt telah memakbulkan doa achieq .

16th Anniversary  & 38th Birthday

Firstly, Syukur ke hadrat ilahi kerana jodoh kami masih bertaut kasih dan bersimpul sayang . Semoga rumahtangga kami sentiasa di hiasi dengan gelak ketawa riang dan bahagia bersama bunga- bunga cinta yang di kelopaknya mekar mewangi. echeh dalam hati ada taman. Bukan senang nak sampai ke tahap ini kan ? segala pancaroba telah dilalui. Achieq sangat2 bersyukur kerana tidak di duga dengan perkara2 yang menghancurkan kepercayaan , kasih sayang kami berdua. InsyaAllah  and till death do us part.

Dari benci kepada sayang, hmm org dulu2 kata jangan x suka pada orang nanti jadi suami...HA! memang betul. our relationship is not from love at first sight or kenalan . totally start from scratch.....hahahaha. i dont even like him at first and really hate him coz everywhere i went in the office building surely bump to him. ......kan....apsal mamat ni. Dari tak suka ke suka, went for dating and in 2 years of relation , we got married. Hmmmm itulah dikatakna Jodoh di tangan tuhan, kita merancang yang DIA yang menentukannya.

I was 22 and can be considered young..ehem and deep from my heart, i am confident that i did the right thing. Until now, alhamdulillah. So far so good. doakan yang terbaik untuk kami ya. Abang, thank you for everything , thank you for being  such a lovely and understanding husband to me, and the best for our kids.

38th Birthday.

Alhamdulillah di panjangkan umur oleh Allah swt. Masih diberi peluang untuk mengharungi hidup dan beribadah di muka bumi ini. Ya Allah, rahmatilah dan berkatilah aku dan keluarga ku. Achieq, be a good wife, mother, daughter, relatives, friend and to whom who love you. and the good will come to you naturally. wallaaaaaa

so, achieq dapatlah seutas gelang emas daripada hubby . Alhamdullilah. ok that's all folks.
bukan gambar sebenar tp ala2 gitu ler patternnya.


Ramadan Al-Mubarak
Wassalam

Achieq rasa .......nak masak apa sahur ni ???

No comments: