Nuffnang Ads

Wednesday, October 12, 2011

dugaan

ACIK RASA ....pernah dengar tak orang alim berkata Allah tidak akan menduga kita jika kita tidak dapat menghadapinya. kan ? adakan ?


Ye, acik diduga. puteri ke 4 dimasukkan ke hospital kerana disahkan dijangkiti viral infection dan menghidap Bronchopneumonia. Apakah binatang itu? Virus ini akan menyerang anak2 kecil dengan demam panas, batuk dan selsema. and for make it worse, anak2 akan menghadapi kesukaran bernafas kerana terlampau banyak hingus di hidung dan di tekak serta paru2. Ya Allah, 6 hari anakanda achieq diwad.


Terima Kasih kepada DR. Nur Mahani Abdullah, Paeditrician di KPJ Kajang yang sangat sangat sangat commited, staff nurse2 yang sentiasa tepat pada waktu memberi puteri 4 walaupun ada sedikit kesukaran untuk memberi ubat kepada puteri 4 yang melawan tapi they are all very dedicated.


For the physioteraphist, millions thanks for making my daughter's phlegm gone. Keep it up the good work.


Alhamdulillah, puteri 4 is recovering now. MIL taking care of her for 3 days before we send her back to nursery :(. Semoga MIL terbuka hati nak jaga terus. Thanks to Mak Off . Walaubagaimanapun, achieq sangat2 bersyukur kerana puteri 4 sudah semakin sihat.


Today achieq already in the office, back to normal life . Be as a supermum back. Need some massage to recharge . im thinking of going to Spa later. Hmm sounds nice haa....wait. jgn nak dok verangan ....macam ada masa utk itu semua.....bleh bleh....


BTW , today is my BIG Boss birthday. Happy Birthday xxx (bukan nama sebenar) . May Allah blessed you Always. Semoga sentiasa menjadi BB yang prihatin kepada staff dan jgn jadik seperti sorang tu (bukan nama sebenar jugak) nan ado!!!!!


Macam2 project akan dibuat 2 bulan akan datang di office. Nanti achieq story mory k. for now, take care all. (sapa tuh) . To my Chill Divas.....Chill yo!!! byk porject nak dijalankan ni. Semoga kita Chill Divas diberikan kemudahan untuk kerja2 amal ini. InsyaAllah.


Achieq rasa .....nak makan buah-buahan


No comments: